ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Poprawczy w Białymstoku
ul. 42 Pułku Piechoty 117
15-181 Białystok
tel. 85 675 44 28, fax 85 675 47 55
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE:
Remont drogi dojazdowej do garaży, rampy oraz placu technicznego na zapleczu budynku głównego wraz z wymianą części krawężników drogowych i obrzeży na ternie Zakładu Poprawczego w Białymstoku przy ul. 42 Pułku Piechoty 117
Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w art.2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Oferty należy przesłać w terminie do dnia 27 maja 2022r. do godziny 1200 na adres Zakład Poprawczy w Białymstoku, ul. 42 Pułku Piechoty 117, 15-181 Białystok, bądź przesłać skany mailem na adres r.konert@bialystok.zp.gov.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zakładu Poprawczego w Białymstoku – pokój kierownika administracyjno-gospodarczego (budynek główny, parter). Zamawiający najpóźniej do dnia 30 maja 2022 r., do godziny 1200 poinformuje wszystkich Oferentów, którzy złożyli lub przesłali oferty, o wynikach postępowania.
WYMAGANIA
- Termin wykonania robót max do dnia 30 czerwca 2022 r.
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Posiadania wiedzy i doświadczenia – referencje na 2 roboty o podobnym charakterze, o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda (jeśli prace były wcześniej wykonywane przez Oferenta na rzecz zamawiającego, referencje nie są wymagane).
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- Żądany minimalny okres gwarancji – 24 miesiące od daty odbioru.
- Kryterium oceny ofert – cena 100%.
ZAKRES PRAC
- Rozbiórka i wywóz starej nawierzchni oraz części krawężników wzdłuż drogi wjazdowej (trylinka);
- Korytowanie, wywóz ziemi, gruzu i pozostałości z korytowania, wykonanie min. 15 cm podbudowy gruz + podsypka cementowo piaskowa, transport materiałów z i na budowę (po drodze poruszają się ciężkie pojazdy m.in. śmieciarki MPO);
- Ułożenie nawierzchni z kostki (kostka TETKA z fazą, kolor kostki – szary, grubość kostki 8 cm);
- Wymiana starych krawężników drogowych (15/30/100 cm) wzdłuż drogi dojazdowej na zaprawie cementowej; wymiana obrzeży (8/30/100 cm) wzdłuż terenów zielonych;
- Sprzątanie po wykonanej usłudze.
INNE INFORMACJE
- Prace remontowe prowadzone będą w czynnym obiekcie. Oferent będzie zobowiązany do wykonywania prac w sposób nie kolidujący z pracą zakładu oraz do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach budowlanych.
- Zamawiający zaleca obejrzenie miejsca robót remontowych.
- Umowa na roboty zawarta z Oferentem będzie umową ryczałtową. Cena podana przez Oferenta musi zawierać wszelkie koszty związane z całkowitą realizacją zadania.
- Na terenie Zakładu obowiązuje bezwzględny zakazu przynoszenia i zażywania alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających oraz kontaktowania się z wychowankami. Palenie tytoniu, e-papierosów odbywa się wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym.
Wszelkie materiały i urządzenia do wykonania zadania dostarcza wykonawca. Powierzchnia do wykonania: droga dojazdowa wraz z placem manewrowym ~ 902 m2. Obrzeże – 92 szt. Krawężnik drogowy – 150 szt. (+/- 1 szt). Wszelkie pytania należy kierować od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 15.00 do: Konert Radosław – kierownik administracyjno-gospodarczy. Kontakt jak niżej.
Sprawę prowadzi: Radosław Konert, tel. 85 678 54 25, fax 85 675 47 55, tel. kom. 600 807 997, e-mail: r.konert@bialystok.zp.gov.pl
Załączniki:
Zaproszenie do złożenia oferty [.pdf]
Załącznik nr 1 – Formularz oferty [.docx]
Załącznik nr 2 – Referencje [.docx]