ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Poprawczy w Białymstoku
42 Pułku Piechoty 117
15-181 Białystok
tel. 85 675 44 28, fax 85 675 47 55
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE:
Remont pomieszczeń księgowości w budynku głównym Zakładu Poprawczego w Białymstoku przy ul. 42 Pułku Piechoty 117
Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w art.2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Oferty należy przesłać w terminie do dnia 23 czerwca 2023 r. do godziny 1200 na adres Zakład Poprawczy w Białymstoku, ul. 42 Pułku Piechoty 117, 15-181 Białystok, bądź przesłać skany mailem na adres r.konert@bialystok.zp.gov.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zakładu Poprawczego w Białymstoku – pokój kierownika administracyjno-gospodarczego (budynek główny, parter). Zamawiający najpóźniej do dnia 26 czerwca 2023 r., do godziny 1200 poinformuje wszystkich Oferentów, którzy złożyli lub przesłali oferty, o wynikach postępowania.
WYMAGANIA
- Termin wykonania robót max do dnia 30 sierpnia 2023 r.
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Posiadania wiedzy i doświadczenia – referencje na 2 roboty o podobnym charakterze, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda (jeśli prace były wcześniej wykonywane przez Oferenta na rzecz zamawiającego, referencje nie są wymagane).
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- Żądany minimalny okres gwarancji – 24 miesiące od daty odbioru.
- Kryterium oceny ofert – cena 100%.
ZAKRES PRAC
- Licowanie ścian płytą gipsowo – kartonową gr. 12,5 mm – ok. 186 m2;
- Licowanie wnęk po grzejnikach bloczkiem z gazobetonu gr. 12 cm – ok. 7 m2;
- Wykonanie sufitu podwieszanego z płyty gipsowo – kartonowej gr. 12.5 mm na stelażu stalowym – ok. 58 m2;
- Wykonie systemowych ścianek działowych na stelażu stalowym dwukrotnie licowanych płytą gipsowo – kartonową gr. 12,5 mm – ok. 17 m2;
- Gruntowanie oraz dwukrotne malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów – ok. 244 m2.
- Wylanie mas samopoziomujących – ok. 60 m2.
- Sprzątanie po wykonanej usłudze.
INNE INFORMACJE
- Prace remontowe prowadzone będą w czynnym obiekcie. Oferent będzie zobowiązany do wykonywania prac w sposób nie kolidujący z pracą zakładu oraz do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach budowlanych.
- Zamawiający zaleca obejrzenie miejsca robót remontowych oraz wykonanie własnych pomiarów.
- Umowa na roboty zawarta z Oferentem będzie umową ryczałtową. Cena podana przez Oferenta musi zawierać wszelkie koszty związane z całkowitą realizacją zadania.
- Na terenie Zakładu obowiązuje bezwzględny zakazu przynoszenia i zażywania alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających oraz kontaktowania się z wychowankami. Palenie tytoniu, e-papierosów odbywa się wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym.
Wszelkie materiały do wykonania zadania dostarcza inwestor. Prąd, wodę dostarcza inwestor. Wykonawca wykonuje zlecenie swoimi siłami i za pomocą swoich narzędzi.
Wszelkie pytania należy kierować od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1500 do: Radosław Konert- kierownik administracyjno-gospodarczy. Kontakt jak niżej.
Sprawę prowadzi: Radosław Konert, tel. 85 678 54 25, fax 85 675 47 55, kom. 600 807 997, e-mail: r.konert@bialystok.zp.gov.pl
Załączniki:
Zaproszenie do złożenia oferty [.pdf]
Załącznik nr 1 – Formularz oferty [.docx]
Załącznik nr 2 – Referencje [.docx]