Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Oferty należy przesłać w terminie do dnia 6 sierpnia 2021 r. do godziny 15:00 na adres Zakład Poprawczy w Białymstoku, ul 42 Pułku Piechoty 117, 15-181 Białystok, bądź przesłać skany mailem na adres r.konert@bialystok.zp.gov.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zakładu Poprawczego w Białymstoku – pokój kierownika administracyjno-gospodarczego (budynek główny, parter). Zamawiający najpóźniej do dnia 9 sierpnia 2021, do godziny 1600 poinformuje wszystkich Oferentów, którzy złożyli lub przesłali oferty, o wynikach postępowania.
WYMAGANIA
- Termin wykonania robót max do dnia 15 września 2021 r.
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Posiadania wiedzy i doświadczenia – referencje na 2 roboty o podobnym charakterze, o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda (jeśli prace były wcześniej wykonywane przez Oferenta na rzecz zamawiającego, referencje nie są wymagane).
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- Żądany minimalny okres gwarancji – 24 miesiące od daty odbioru.
- Kryterium oceny ofert – cena 100%.
ZAKRES PRAC
- Rozbiórka i wywóz starej nawierzchni drogi wjazdowej i placu oraz części krawężników wzdłuż drogi wjazdowej (trylinka).
- Korytowanie, wywóz ziemi, gruzu i pozostałości z korytowania, wykonanie min. 10 cm podbudowy gruz + podsypka cementowo piaskowa, transport materiałów z i na budowę (po drodze poruszają się ciężkie pojazdy m.in. śmieciarki MPO).
- Ułożenie nawierzchni parkingów z kostki prostokątnej (kolor kostki – grafitowy, linie wyznaczające miejsca parkingowe wykonane z kostki koloru szarego, grubość kostki 8 cm).
- Wymiana krawężników drogowych (15/30/100 cm) wzdłuż drogi dojazdowej na zaprawie cementowej.
- Sprzątanie po wykonanej usłudze
INNE INFORMACJE
- Prace remontowe prowadzone będą w czynnym obiekcie. Oferent będzie zobowiązany do wykonywania prac w sposób nie kolidujący z pracą zakładu oraz do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach budowlanych.
- Zamawiający zaleca obejrzenie miejsca robót remontowych.
- Umowa na roboty zawarta z Oferentem będzie umową ryczałtową. Cena podana przez Oferenta musi zawierać wszelkie koszty związane z całkowitą realizacją zadania.
- Na terenie Zakładu obowiązuje bezwzględny zakazu przynoszenia i zażywania alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających oraz kontaktowania się z wychowankami. Palenie tytoniu, e-papierosów odbywa się wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym.
Wszelkie materiały i urządzenia do wykonania zadania dostarcza wykonawca. Powierzchnia do wykonania: droga dojazdowa wraz z placem manewrowym ~ 560 m2. Krawężnik drogowy – 11 szt. (+/- 1 szt). Wszelkie pytania należy kierować od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 15.00 do: Konert Radosław – kier. administracyjno-gospodarczy. Kontakt jak niżej.
Sprawę prowadzi: Radosław Konert, tel. (85) 6785425, fax. (85) 6754755, kom. 600807997, e-mail: r.konert@bialystok.zp.gov.pl
Zaproszenie do złożenia oferty